الخميس، 1 يناير 2015

إضافة الأدب الإنجليزي لمنهج اللغة الإنجليزية

Adding Literature to the Curriculum to Improve Students' Learning


T. Farah Al-Maymoni's 6/1 Class was divided into six groups to give a presentation discussing the novel "Daddy-Long-Legs." The students discussed different aspects of the story including the moral lessons they have learned, favorite characters, least favorite characters, favorite letters written by the protagonist and more. 

قدم فصل سادس واحد بإشراف المعلمة فرح الميموني عروضا ناقشن فيها رواية "Daddy-Long-Legs" حيث تم تقسيم الفصل إلى ستة مجموعات. ناقشت الطالبات مواضيع مختلفة تتضمن المواعظ والدروس الأخلاقية التي تعلمنها من القصة, الشخصيات المفضلة, الشخصيات الغير مفضلة, الرسائل المفضلة التي كتبتها بطلة القصة وغيرها من المواضيع. 









ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق